Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

5 Ekim 2010 Salı

Aldatılmak.

Bazen şaşırıyorum insanlara. Acaba benmi kendimi kandırıyorum yoksa gerçekten de aldatmak nasıl bir insan gürühudur. Etrafımdaki bütün erkek arkadaşlarım bugune kadar ya aldattı yada aldatma teşebbüsü içinde yaşadı. Bu Ana rkil toplumlar üzerinde çok görülen bir durum. Ve şimdi bu Kadınlara sıçradı. çoğu bayan arkadağımdan aldığım izlnimler bu yönde. Genelde şu ifadeyle karşılaşıyorum. “Kafada bitiredikten sonra düşmüşsün kalkmışsın bence fark yok” (ağzını yaydıra yaydıra). Şimdi ben bu gibi bir durumda artık “unisex” yaklaşımlar seziyorum. Yani ahşı uraşa , uşak bahçıvana, bahçıvan şöföre sonra hepsi uşağa tamamen sürreailstken bu yaşadıklarımız şimdilerde ise moda oldu.

Bilmiyorum hiç aldatıldınızmı. Onun psikolojisini inanın yaşamak bile istemezsiniz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder