Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

7 Ekim 2010 Perşembe

aşık olunan kişiye tekrar aşık olmak

boş gözlerle bakıyorsun televizyona, benim de gözlerim televizyonda. sigara yakmak istiyorum bir tane daha, öne doğru bir hamle yaparken gözlerim takılıyor yüzüne. orada öylece oturuyorsun, her zamankinden daha yakışıklı değil, daha akıllı değil. her zamanki sen o bilinen. içim taşıyor sana doğru bir an, derin bir nefesle bastırıyorum göğsümü kafesine; o an ne umrumda ödeyemediğimiz aidat, ne kesilen telefon. ve kızmıyorum hayata daha çok kazanamadığımıza. o an senin varlığının mutluluğu doluveriyor içime, bir anda sebepsiz. dışarıda bir dünya iyiye gitmiyor hali biliyorum ama seni öyle çok seviyorum ki aniden, yeniden. seni yaptıkları için daha bir seviyorum aileni, seni bana tanıştıran hayat yolu, sevdiğimiz insanlar bizi bir araya getiren. ama aşk bizi bir arada tutan ve bir salı akşamı aptal bir televizyon kanalını izlerken içim taşıyor yeniden sana, sebebini bilmeden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder