Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

27 Ekim 2010 Çarşamba

Köpek kadar olamadılar!

Köpek kadar olamadılar!
Haftalardır tv kanallarında dönen bir haber var. İzmir'de yaşanan vahşetin haberi.
Üniversite öğrencisi bir yaratığın ( ki ben ona insan diyemiyorum ) bir kediyi vahşice öldürmesi.
Bunu duyduğumdan beri izlememekte direniyorum.
Dayanamıyorum çünkü. Günlerce aklımdan çıkmıyo. Psikolojim bozuluyo, sinirlerim altüst oluyo, mutsuz oluyorum.
Ben görmeye bile dayanamazken onlar bunu nasıl yapabiliyo? bunu da aklım almıyo.
Dün gece Okan Bayülgen bu konuya kendi programında yer verdi. Bunun için kendisine minnet duyuyorum ama o vahşet görüntülerini defalarca yayınlamasından da rahatsızlık duydum.
Bu sayede izlememekte direndiğim bu videoyu sonunda bu programda gördüm.
Kanım dondu resmen!
Kutu içinde uyuyan masum bi kediyi zorla o kutudan çıkarıp tekmeleyerek ve ezerek öldürmek!
Bunu yapabilen bi yaratıktan gelecekte insanlık adına nasıl faydalı olması beklenir bilemiyorum!
Bunu bugün bir hayvana yapanın yarın bir insana yapması çok olası.
En utanç verici yanı da; bunu yapanın elinde bir köpek var. Aslında kediyi köpeğe parçalatmak istiyor ama köpek yapmıyor. Bir köpek bile bunu yapmazken o yapıyor! Tek suçlu o mu? Yanındaki arkadaşları da bunu seyrediyor ve ona destek veriyorlar.
Bir tanesi de demiyorki ya arkadaş napıyosun sen?
Kısacası hiçbiri yanlarındaki köpek kadar olamıyorlar!
Yakın zamanda sayın Tuna Arman hayvana uygulanan şiddet, tecavüz ve öldürme gibi vakaların, kabahatler kanunundan ceza kanununa geçmesi için imza kampanyası başlattı. Biz de Trabzonlu hayvanseverler olarak kendi şehrimizde imza toplayıp destekte bulunduk.
Böyle birşeye öncülük ettiği için bir hayvansever olarak kendisine teşekkürü bir borç bilirim. Keşke daha çok ünlü isim bu konuda faaliyet gösterse.
İmzalar bizzat Tuna Arman tarafından Ankara'ya teslim edildi. Şimdi hepimiz merakla sonucu bekliyoruz.
Bir canlının yaşam hakkına tecavüz etmek kabahat değil bir suçtur ve ceza gerektirir. Öyle üç beş kuruş para ödetmekle olmaz bu iş. Caydırıcı cezalar uygulanmalıdır.
Ümit ediyorumki canlılara karşı işlenen bu suçlar Türk Ceza Kanunu'nda en kısa zamanda yerini alır ve bu yaşadığımız son vahşet olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder