Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

27 Ekim 2010 Çarşamba

Sıcaklığın Uzaklığı

Sıcaklığın Uzaklığı
190 metrekarelik bir daire,doğal gaz sistemli ve Denizli'de... Girince soldan ilk oda: Soğuk , hem de çok... Masanın üstündeki kuru bulaşıklı bardaklar ve onların kalabalığında kendine yer arayan kül tablası... Bu son sigara söz veriyorum,son !
Kendimi kandırarak avuntu duymayı bir gereksinim gibi algılıyorum son zamanlarda."Yalnızlık basit bir kıyafet,ben giymek istemem !"diyor benliğim ve sanırım pek de yanlış konuşmuyor.
Dün seninle çok gülmüştük ya dostum,akşam ben gidince eve yine yalnız kaldım işte."Hoşgeldin" aradım girdiğimde kapıdan,güldüm kendimce.Hep kendimce güldüm şu son bir aydır,kendimce ağladım ve kendimi kendimle daha da kaynaştırdım . Farkettim garipleştiğimin ve sustum . Son söylediklerim yankılandı odamda.
Doğal gaz sistemi iyi hoş da , yalnızlığın ayazını geçirmiyor ki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder