Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

27 Ekim 2010 Çarşamba

ENVER AYSEVER AHMAĞI

ENVER AYSEVER AHMAĞI
Bu yazımızda şu gazeteci ve televizyoncu bozuntusu olan kıymeti kendinden menkul ve en son olarakta CHP parti meclisinde vitrin dekoru olarak kullanılmaya başlanan Enver Aysever ahmağından biraz bahsedeceğiz.

Neden televizyon görüntelerinden başka hiçbir şekilde tanımadığım bir kişiye ahmak dediğimi merak ediyorsanız az sonra açıklayacağım.

Üstelik ben hiçbir zaman hiçbir kişiye hakaret edecek bir kişiliğe sahip olmamama rağmen, neden bu adama ahmak diyorum.

Çünkü bu ahmak adam 23 veya 24 Ekim 2010 günü Habertürk Televizyonun'da Söz Sende programının sunucusu Balçiçek (Pamir) İlter'in konuğuydu.

Programda türban konusu tartışılırken bu ahmak adam aynen şöyle söyledi. "Türbanı özgürlüğün simgesi olarak tanıtan ahmaklar" ifadesini kullandı.

Birincisi fikrini açıklamak için televizyon tartışmasına çağrılan bir kişi acizlik içinde 70 milyonun gözüne içine bakarak "ahmaklar" ifadesini kullanmaz. Kendi ahmak olmasa başkasına, hele hele tanımadığı kişilere "ahmaklar" diyerek hakaret etmez.

İkincisi ben de bu adama ahmaklar diyorum. Çünkü bende türban veya başörtüsü davasının bir özgürlük davası olduğunu kabul ediyorum. Hatta 10-15 gün önce bu köşede "Rosa Parks ve Türban" başlıklı 2-3 günlük bir yazım yayınlanmıştı.

Türban veya başörtüsü davasını Amerika'daki Rosa Parks'ın özgürlük hareketine benzeterek, türbanın başını çektiği hereketin aslında ezilmişlerin düzene bir başkaldırısı, bir hak arama girişimi, arkasından gelen onlarca konuda gerçekleşen bir özgürlük hareketinin simgesi ve öncüsü olduğunu yazmıştım.

Ama ben bunları yazarken bilimsel ve sosyolojik verilere dayanarak bir fikir ortaya atmıştım. Kimseye hakaret etmemiştim. Kimseyi aşağılamamıştım. Aciz duruma düşmemiştim.

Ama bu aşağılık aciz adam ancak bu kadar fikir sahibidir ki düşüncesini medeni şekilde açıklamaktan aciz olarak karşısındaki binlerce ve hatta milyonlarca kişiye "ahmaklar" diyebiliyor.

Böyle bir kişide olsa olsa CHP'ye yakışır. Bu CHP'ki Genel Sekreteri İslam'la ve Peygamber Efendimiz Hz. Mumammed'le alay eder. Bu CHP'ki başını örten milyonlarca müslüman hanımı rahibeye benzetir. Bu CHP'ki halkını küçük ve göbeğini kaşıyan adama olarak görür. Ve bu CHP'ki yüzbinlerce ve hatta milyonlarca kişiye "ahmaklar" der. Sonrada bu halktan oy ister. Benim "Ahmaklar"ın olduğu partiye verecek oyum yok.

Bu partinin yetkilileri önce kendine bir çeki düzen versin, milleti aşağılamayı bıraksın, vatandaşına hakaret etmemeyi, manevi değerlerine saysılı olmayı öğrensin sonra gelsin vatandaştan oy istesin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder